Gast Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 Hallo, Sinds kort heb ik een DM500 aangeschaft en de PLi image erop gezet. Nu gebeurd er niks als ik op het blauwe knopje drukt (waar normaal het emu menu is). Ik heb begrepen dat het emu menu is "afgeleid" van de file emulist.xml, maar die kan ik nergens vinden. Iemand een idee hoe dit kan en wat ik eventueel verkeerd doe?
Gast Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 hoi als je op het blauwe knopje drukt kom je weer in een menu en daar kies je emu setup,dan kun je de emu kiezen. gr. rene
wian Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 In de pli image zit geen emulist.xml, maar in /bin staat een script wat kijkt in /bin en /var/bin naar emu bestanden met de naam camd.* hobby4all
Gast Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 Citaat: In de pli image zit geen emulist.xml, maar in /bin staat een script wat kijkt in /bin en /var/bin naar emu bestanden met de naam camd.* Maar de emu's in de PLi image heten toch geen "camd.*"? Newcamd heet ook gewoon "newcamd" en scam heet ook gewoon "scam" in de /var/bin folder. Zie ik het verkeerd of bedoel je iets anders?
wian Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 Klopt, maar kijk in /bin, daar zie je camd.newcamd en camd.scam. Het scriptje voegt alle bekende camd.<emunaam> toe aan het menu en start de bijbehorende <emunaam> als je deze selecteert. Maar als je helemaal geen emu's ziet, moet je opnieuw flashen of een "Factory reset" geven, want er is iets niet goed gegaan. hobby4all
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen