Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 Ik heb inmiddels en Jtag Kabel dat heeft het probleem opgelost maar nu hebben we een nieuwe probleem om 3 a 5 dagen staat hij zo vast als een huis op het display staat het dmm logo op de tv dat hij aan het booten is maar dat doet hij niet. Er staat een orginele image op v1.08.1 resetten met de stekker lukt niet en ook niet met de drie knoppen alles comminucatie poorten doen het niet krijg hem alleen weer tot leven met een Jatg iemand enig idee wat dit kan wezen.
GENE Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 Hieruit begrijp ik dat hij het wel goed gedaan heeft (al was het maar voor 2 a 3 dagen). Vraagje van mij: Zit er een harde schijf in ??? Zo ja die er dan even uithalen en kijken hoe het systeem zich dan houdt. Blijft het werken dan heb je het probleem gevonden. Het hang probleem komt vaker voor met een hd die op het punt staat te overlijden. Koekje erbij ????
bliksem Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 Na jtag eerst een erase file dan pas nieuwe soft er op. en dan Flash erase. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 HD er uit halen lost het probleem niet op heb ik ook al geprobeerd. Ik heb er wel onlangs een usb stick ingedaan kan dat het probleem zijn. Zo ja wat is er dan defect in de DB de voeding of zo.
Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 Doe ik altijd eerst een erase dan de erase image er op en dan de orginele image
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen