Gast Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 De search gaf nul dus het is tijd voor een brul: Ik heb een flink aantal DivX filmpjes (avi) die ik graag op de DB wil kijken. Is daar een plugin voor?
dAF2000 Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 Citaat: De search gaf nul dus het is tijd voor een brul: Mijn search gaf tientallen hits, hoor! Maar hoe dan ook, een dreambox kan 't niet direct afspelen.
Gast Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 Kijk eens hierheen enne bij mij gaf een searchopdracht wel genoeg treffers klik bericht even aangepast. de URL verklooide de post enigzins
Ome Merde Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 klik hier merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 hmmm ik vulde divx als zoekwoord in in het dreambox gedeelte. Nu vind ik allen deze thread. Hoe doen jullie het? zoeken in "alles"? edit: wauw ome merde, dat ziet er goed uit!
Gast Geplaatst: 22 september 2004 Geplaatst: 22 september 2004 Zoeken in dreambox gedeelte, maar je moet de zoektijd rechts aanpassen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen