Gast Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Voorheen kon ik met Hydra 1.80 Atlantis final via het telnet 192.168.x.x 14001 / 14002 de status van mijn Canal Digitaalkaart uitlezen. Nu heb ik de nieuwere Hydra 1.80.2 beta 1 erin en nu connect hij niet meer met de box. Pingen, FTP via PC etc, software upgraden via DB gaat allemaal prima. Voorheen draaide de NEWCAMD 5.18 EMU maar met de laatste image ben ik RADEGAST gaan proberen. Zit hem hier de kneep? Kan daar al googlend niets zo van vinden... Iemand een idee waar ik een gecertificeerde HDD kan kopen als comsument? De bedrijven die ik vind leveren alleen aan bedrijven...Ik wil zeker een 120 of 160Gb...Ik had van mijn werk een WD1600JB en die vreet teveel stroom..Allemaal hangers..Nu zit er even een 40Gb in die net op de 500mA grens komt..Spontaan al 1.5 dagen geen hangers...Dus dat beloofd... Mijn vrouw begint de DB nu pas aardig te vinden....
Gast Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Die poorten 14001 en 14002 zijn inderdaad een onderdeel van newcamd...
Gast Geplaatst: 23 september 2004 Geplaatst: 23 september 2004 Oke, dan de question de jambon (hamvraag)...Is er een vergelijkbaar commando om de status van je kaart uit te lezen met radegast? Of moet ik gewoon 2 oktober maar even de newcamd als default zetten en maar gewoon kijken of radegast hem op 1 september heeft geupped? Altijd te doen natuurlijk....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen