Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Hoi allemaal, Ik heb een dreambox 7000s met een Hydra image. Nu heb ik het volgende probleem namelijk, bih het downloaden van een key gaf hij steeds "downlad failed" dus ik dacht ..... even de box rebooten. Maar nu nadat op het scherm komt te staan "loading Hydra" reboot hij spontaan? Dus maar even een flash erase, maar ook hierin reboot hij halverwege ?? Heeft iemand een idee hoe nu te handelen ....... Alle sugesties zijn welkom! Bedankt alvast.
Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Usb stick er uit.. nog x erase... anders via 0 kabel opnieuw img er in zetten hoop dat je hier wta aan heb succes...
Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Bedankt, maar ik heb geen memorystick. Dus waar kan het dan aanliggen......
Gast Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Waarom zet je niet gewoon even met de 0 kabel de img er opnieuw in .. je bent door de erase toch je instellingen al kwijt... maja ls je geen 0 kabel heb ... kan het nog wel eens lastig worden
Henksat Geplaatst: 24 september 2004 Geplaatst: 24 september 2004 Je var te vol Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen