Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Murdock,

*** Eerste en laatste waarschuwing wegens het maken van reclame/plaatsen van commerciele link.***

Leg mij eens even uit wat er fout was aan mijn vraag over een bepaalde ontvanger.

Ik stelde nl.gewoon een vraag over een advertentie die ik las op ^%#%$@#^$@^%%, en wou informatie over de Koscom DSR 5002. En gelijk zo'n dreiging met "eerste en laatste waarschuwing" vind ik wel een beetje overdreven....

gr,

Intruder

VU+ UNO 4K se VTI 15 ; Nvidia Shield TV Pro Ziggo ;LG G1 OLED55G1RLA - 4K OLED TV ; Sonos; Arc Soundbar, Sub, 2x New Play:5

Geplaatst:

Je plaatste een commerciale link of naam van een bedrijf dat aan partikulieren verkoopt. Onze huisregels:

==============================================

9. Reclame strikt verboden!

In berichten op ons board is reclame, onder welke vorm dan ook, strikt verboden! Ook het plaatsen van links naar commerciële sites of het plaatsen van een commerciële link in je profiel is niet toegestaan! In de Te koop/Gevraagd/Ruilen forums staan de regels voor het plaatsen van een particuliere advertentie. Lees deze aandachtig alvorens een advertentie te plaatsen!

===============================================

De naam die je plaatste is een commercele site waar nieuwe en tweedehands artikelen worden verkocht. Je ziet dat de board software je misstap al corrigeeerde dus had je jouw bericht gewoon aan moeten passen en je conform onze huisregels te handelen. Jij bent hier te gast, vergeet dat niet!

Daarna maak je ook nog openbaar commentaar op de beslissing van een moederator. Huisregels:

10. Bezwaren.

Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je je via contactformulier of PM te melden. Niet openlijk via het board!

Jouw bezwaren zullen niet zonder meer worden beantwoord, maar wel altijd ter kennisgeving worden aangenomen.

Ja gaat twee keer de fout in, dus een ban voor minimaal twee weken.

Daarna mag je je via het contat formulier melden om weer toegang te krijgen.

Tox.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.