Gast Geplaatst: 29 september 2004 Geplaatst: 29 september 2004 tijdens gebruik 2e tuner valt soms het geluid weg, zal dit kunnen komen door schommelingen in de signaalsterkte? zo ja kan een signaalversterker dit dan oplossen? iemand een oplossing hiervoor?
aukemuis Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Gebruik je de tweede tuner via coax op een tweede tv toestel? Dan zou het kunnen dat je daar even opnieuw het kanaal op zou moeten zoeken. Als het beeld goed is en het geluid alleen helemaal weg valt (dus niet piept en dergelijke) dan moet je het niet in het signaal zoeken
Gast Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 bedankt voor de reactie, ik gebruik de pace puma met 2 videorecorders, het beeld blijft goed alleen het geluid valt soms opeens weg. Heb overigens al een andere gekregen van de verkoper, helaas is de klacht gebleven. Wie o wie weet een oplossing?
Gast Geplaatst: 14 november 2004 Geplaatst: 14 november 2004 Ik heb exact hetzelfde, stel een programma in om op te nemen en kom tot het teleurstellende resultaat dat het geluid 1,5 uur volledig weg is, beeld prima. Gek genoeg komt ineens het geluid terug. In het begin was dit af en toe maar het komt nu steeds vaker voor. Waar kan ik dit in zoeken en hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt, Rene
Gast Thijzel Geplaatst: 14 november 2004 Geplaatst: 14 november 2004 Citaat: tijdens gebruik 2e tuner valt soms het geluid weg, zal dit kunnen komen door schommelingen in de signaalsterkte? zo ja kan een signaalversterker dit dan oplossen? iemand een oplossing hiervoor? Klik punt 7.
Gast Thijzel Geplaatst: 14 november 2004 Geplaatst: 14 november 2004 Citaat: Ik heb exact hetzelfde, stel een programma in om op te nemen en kom tot het teleurstellende resultaat dat het geluid 1,5 uur volledig weg is, beeld prima. Gek genoeg komt ineens het geluid terug. In het begin was dit af en toe maar het komt nu steeds vaker voor. Waar kan ik dit in zoeken en hoe kan ik dit oplossen? Wellicht in een volgende update er schijnen wat problemen te zijn met driver/hardware combinatie in een component van derden. Als ik de Pace herstart of via configuratie, installatie, divers de audio omzet van pcm naar digtal dolby en het opsla dan is het probleem even weg. Vreemd is wel dat het gebeurt op bepaalde frequenties en dus niet op alle zenders dan ook het geluid weg is. Vooral de frequenties van Sat1 en Pro7 hebben er een handje van om regelmatig weg te vallen. Deze zenders opnieuw ingeladen maar het probleem blijft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen