Gast Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Heb gisteren een dreambox gehaald, nadat mn vrienden er ook allemaal een kochten en leuke dingen mee deden! Nu wil ik er graag een harde schijf in zetten. Men zegt dat je die bij de pc shop moet halen, maar hoeveel rpm's kan de dreambox 7000s eigenlijk aan?
SatDream Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Kijk even Hier © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
Barabas Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 Citaat: Heb gisteren een dreambox gehaald, nadat mn vrienden er ook allemaal een kochten en leuke dingen mee deden! Nu wil ik er graag een harde schijf in zetten. Men zegt dat je die bij de pc shop moet halen, maar hoeveel rpm's kan de dreambox 7000s eigenlijk aan? Het heeft niets te maken met rpm (toerental) maar met opgenomen stroom. De 7200 toeren schijven worden warmer en hebben door de beugel genomen iets meer stroom nodig dan een 5400 toeren model. Kijk even op de boven genoemde link, deze zijn zowieso goed gekeurd door dream. Dat zeg ik... lezen!
Ome Merde Geplaatst: 2 oktober 2004 Geplaatst: 2 oktober 2004 klik ook even hier deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten