nokiadbox Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Op een duitse site kwam ik voor de nokia D-box een printje tegen voor inbouw in de dbox.hiermee krijg je een tweede kaartslot die geschikt is voor een seca 2 kaart.Het wordt op de markt gebracht onder de naam Protx+. Het printje kost ongeveer 25 euro exclusief verzend kosten.Ik heb dit gezien op )(&%)#*&)@(&%) Weet iemand of dit werkt,of is er iemand die hier meer over kan vertellen?
nokiadbox Geplaatst: 3 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2004 ga via google naar protx+,en je vind verschillende sites
metropar Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 heb eens zon ding voor iemand ingebouwd was er niet kapot van er moet met twee kaarten worden gewerkt,bij verandering van codering steeds cam reset+init,laat geen card update door,je moet wat comp.van het mainboardt verwijderen bij de inbouw wat voor sommige mensen niet gemakkelijk is smd techniek,gaten bij maken voor de 2 lezer ,etc met simpele xtal wissel in de cam bereik je het zelfde resultaat en is veel minder omslachtig tevens moet je op een van die links eens het forum lezen wat betreft de werking is je zin zo over gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Ome Merde Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 het lijkt me handig dat topicstarter de regels nog eens doorneemt : 1. reclame is verboden, ook sluikreclame 2. kies een duidelijk onderwerp suc6, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten