Ga naar inhoud

AC3 bestanden afspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het mogelijk om AC3 bestanden af te spelen op de dreambox?

Voor de duidelijkheid, bestanden met de AC3 extentie?

Aangezien hij wel degelijk een AC3 Uitgang heeft, en de dolby sporen wel decodeerd van een DVD.

Geplaatst:

Natuurlijk heb ik dat al gedaan.

Dat werkt niet. Ook heb ik hem al hermoemd naar .VOB .. aangezien dit wel werkt op me pc onder power dvd.

Ik weet dat ik het bestand kan converteren op me pc via tmpeg ofzo, maar liever vermijd ik dat.

Daarom vraag ik of iemand dus een werkende methode heeft, zonder te converteren.

Geplaatst:
Citaat:
Natuurlijk heb ik dat al gedaan.

Dat werkt niet. Ook heb ik hem al hermoemd naar .VOB .. aangezien dit wel werkt op me pc onder power dvd.

Ik weet dat ik het bestand kan converteren op me pc via tmpeg ofzo, maar liever vermijd ik dat.

Daarom vraag ik of iemand dus een werkende methode heeft, zonder te converteren.

Let wel op dat je dan ook de Dreambox optisch aansluit op je home-cinema set. AC3 weergeven met de line-out of scart uitgang werkt niet!!!

Dat zeg ik... lezen!

Geplaatst:

Dit is ook gebeurt. Echter in bestands mode weigert de dreambox zelfs bestanden met de extentie .ac3 te laten zien.

Geplaatst:
Citaat:
Dit is ook gebeurt. Echter in bestands mode weigert de dreambox zelfs bestanden met de extentie .ac3 te laten zien.

AC3 herkent de Dreambox ook niet, VOB wel!

Dat zeg ik... lezen!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen