Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Is het mogelijk om AC3 bestanden af te spelen op de dreambox? Voor de duidelijkheid, bestanden met de AC3 extentie? Aangezien hij wel degelijk een AC3 Uitgang heeft, en de dolby sporen wel decodeerd van een DVD.
SatDream Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Proberen en je komt daar achter. © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
Gast Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Natuurlijk heb ik dat al gedaan. Dat werkt niet. Ook heb ik hem al hermoemd naar .VOB .. aangezien dit wel werkt op me pc onder power dvd. Ik weet dat ik het bestand kan converteren op me pc via tmpeg ofzo, maar liever vermijd ik dat. Daarom vraag ik of iemand dus een werkende methode heeft, zonder te converteren.
Barabas Geplaatst: 3 oktober 2004 Geplaatst: 3 oktober 2004 Citaat: Natuurlijk heb ik dat al gedaan. Dat werkt niet. Ook heb ik hem al hermoemd naar .VOB .. aangezien dit wel werkt op me pc onder power dvd. Ik weet dat ik het bestand kan converteren op me pc via tmpeg ofzo, maar liever vermijd ik dat. Daarom vraag ik of iemand dus een werkende methode heeft, zonder te converteren. Let wel op dat je dan ook de Dreambox optisch aansluit op je home-cinema set. AC3 weergeven met de line-out of scart uitgang werkt niet!!! Dat zeg ik... lezen!
Gast Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Dit is ook gebeurt. Echter in bestands mode weigert de dreambox zelfs bestanden met de extentie .ac3 te laten zien.
Barabas Geplaatst: 4 oktober 2004 Geplaatst: 4 oktober 2004 Citaat: Dit is ook gebeurt. Echter in bestands mode weigert de dreambox zelfs bestanden met de extentie .ac3 te laten zien. AC3 herkent de Dreambox ook niet, VOB wel! Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen