Gast Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Na een lange speurtocht ben ik er nog steeds niet helemaal uit welke receiver ik moet aanschaffen. Ik weet dat dit vaker is besproken maar nu heb ik toch een vraag wat ik niet goed terug kan vinden op de forum. Ik wil een receiver aanschaffen waarbij ik een goed toekomst perspectief heb. Ik denk nu aan een DM5620 maar helaas zit daar geen HD in. Is het mogelijk om dit in een netwerk te plaatsen waardoor ik alsnog opnames kan maken?? of is dit te complex en is een DM7000 dan toch een beter alternatief? Hoe is de opname kwaliteit van de DM in vergelijking met een Topfield of Extreme. Alvast bedankt. Gr, Harun
Barabas Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 De 5620 kan met NFS of Samba een externe (Windows of Linux) disk mounten. Het lijkt dan net of er een interne disk in zit zodat je toch kunt opnemen. Het nadeel hiervan is dat het andere apparaat ook aan moet staan. Ook is het aan te bevelen om je netwerk op 100mbit te zetten. Op zich genomen is de opname kwaliteit dezelfde. Dat wat (digitaal) binnenkomt wordt ook digitaal opgeslagen. Soms lees je wel eens het e.e.a. over blokken in het beeld maar dit is sterk afhankelijk van de gebruikte cam. Over Topfield en Extreme kan ik niets zinnigs vertellen... post deze vraag ook eens op dat forum! Dat zeg ik... lezen!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen