Ga naar inhoud

Vastlopen box na volledig uit stand

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik draai Hydra Lucien. De hdd gaat na een tijd lopen van zelf uit. Wanneer ik de box volledig uit wil zetten slaat de box vast. Ook als ik een opgenomen film wil afspelen slaat de box ook vast. Alleen als ik de box reboot en de box binnen 2 min volledig uit wil zetten of een film wil afspelen gaat het wel goed. Het lijkt wel of hij te laat wordt op gestart of te laat op toeren komt. Gebruik eem Maxtor 40G.

Geplaatst:

en dit gebeurd alleen sinds je de Lucien versie erin hebt zitten of daarvoor ook al ?

heb je wel een flash-erase uitgevoerd nadat je Hydra Lucien in je dreambox geplaatst had ?

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ik heb dit probleem al langer met de hydra image geen problemen met ronald gehad en ook niet met Peterpan image. Hij erkend de hdd wel. Flash erase voer ik altijd uit bij het veranderen van image. Het licht dus niet specifiek aan Lucien image. Als werkt goed alleen als ik de disk aan spreek als hij dus stil staat dan loopt die vast.

Geplaatst:

Ben toch maar even wat gaan proberen. Ik heb de hhd maar even opnieuw geformateerd misschien toch een foutief bestand of zo. De eerste keer formateren ging niet vlekkenloos de box liep vast. Het controleren van de schijf ging ook niet, kreeg een text scherm die telkens aan en uit ging. De tweede keer ging het formateren een stuk beter. Na het formateren van de schijf kwam het normale scherm weer terug. Ook het controleren van de schijf lukt nu wel. Het lijkt er op dat het een stuk beter werkt. Ik weet nog niet of het foutloos blijft werken als ik de box volledig uit zet. Het uitzetten van de box is in elk geval een paar keer goed gelukt. Wat nu extact het probleem is daar ben ik nog niet achter. Ik heb ook gemerkt dat hdd veel langer nu blijft doordraaien circa 10 min daarna gaat hij uit. Voorheen was dat maar 2 minuten.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen