Transporter Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Ik had een PLI van 01-09 (kernel 1.08), en vond een belovende image op een site, maar die was op een 1.07 kernel. Met FlashWizard 3.2 heb ik die geflashed. (Ik ben dus van kernel 1.08 naar 1.07 gegaan). Flash wizard zei dat alles goed ging, inclusief flash-erase, maar er gebeurde niets (de box bleef hangen). Dan heb ik de elektrische kabel uit het stopcontact gehaald, weer in gezet, en handmatig een flasherase gedaan. Op dat moement ging de dreambox uit. Ik zette hem aan, handmatig flash erase, maar niets Dan DreamUp: alle kabels uit, alleen een serieel kabel, dramup gestart, connect en dan de box aangezet; die gaat weer uit (dreamup komt niet tot een verbinding met de box). Ik heb wel de recente berichten gelezen, maar ik kan geen antwoord vinden. Graag help
boekkie Geplaatst: 5 oktober 2004 Geplaatst: 5 oktober 2004 Heb er een harddisk inziten? koppel die eens af,probeer het dan opnieuw.Probeer een andere computer,of zet je computer,met het helpprogramma een dag terug. groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed
Ome Merde Geplaatst: 6 oktober 2004 Geplaatst: 6 oktober 2004 erase.img al geprobeerd ? desnoods 2x ... merDe deze ruimte is te huur
Transporter Geplaatst: 6 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 6 oktober 2004 Eerst wil ik iedereen bedanken die gereageerd heeft. Ik heb het gevonden. Ik had wel een kabel om tussen 2 com poorten te communiceren, maar het was een verleng kabel, geen nul kabel. Dom he! En om het toch in de box te krijgen had ik een gender changer. Je krijgt dan wel verbinding tussen 2 com poorten, maar dat betekent niet communicatie. IN dit geval zeker niet. Ik heb dus nu wel een "nul kable" gekocht, en dreamup deed het wel. Wel 2 keer flash erase, en dan de originele "Dream 1.07.4" image geplaatst. Mijn box doet het weer. Nu ga ik de "veel belovende image gebaseerd op de 1.07 kernel" proberen te zetten. IK houd jullie op de hoogte. groetjes allemaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen