Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Weet er iemand of DreamUpdate 1.3.1 goed werkt met een DM500 (PLi image)? Ik heb het idee dat dit niet het geval is, setiingslijsten worden niet altijd goed geladen (ene keer wel, ander keer niet). Het geeft geen runtime error, maar gewoon geen zenderlijst (ook niet na een restart). En de functie voor het updaten van de sleutels werkt nooit (gecheckt met ftp). Is het gewoon niet geschikt voor de DM500 of doe ik iets verkeerd? Werkt DreamboxEdit wel goed met cd DM500? En waar kan ik de settingslijsten downloaden? Op hackweb kan ik niks downloaden, alleen zien dat er nieuwe lijsten zijn.
Ome Merde Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Dreambox Edit werkt probleemloos op de DM-500S en de lijsten kan je gewoon via hackweb downloaden. Als dat bij jou niet werkt heb je met een lokaal probleem te maken (tenzij er iets anders op de site staat natuurlijk), want dat werkt hier probleemloos. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 Ik heb het inmiddels gevonden waar ik de settingslijsten kan downloaden op hackweb. Ik had niet op het plaatje van de DB7000 gedrukt, omdat ik zelf een DM500 heb (stom van me). Kan ik de settingslijst ook handmatig ftp'en naar de DM500? Zo ja, wat is dan de juiste pad/lokatie om het neer te zetten?
SatDream Geplaatst: 8 oktober 2004 Geplaatst: 8 oktober 2004 "DreamBox Edit" doet het werk goed. © Vu+ Duo High definition.© OpenPli image v 4.0.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen