Ga naar inhoud

Mediahighway EPG plugin niet werkend bij Hydra Luc

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb de laatste hydra in de flash staan. Ik heb ook de EPG Plugin (zie sjerom faq) gedownload en geinstalleerd. Maar bij gebruik ervan slaat de box vast. Heeft iemand die EPG wel werkend. Ik heb nl begrepen dat je met die plugin kunt selecteren op soort programma (film, sport) etv.....

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

Bij mij werkt die plugin in de hydra lucien ook niet erg stabiel. Af en toe doet ie het.

De hydra kevert mv light bij hun pakket, als het goed is werkt de mediahighway plugin hier niet . De light versie ondersteund dit niet.

Dus zul je handmatig de full version moeten installeren. Deze kun je hier downloaden.

Ik heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd. Maar anderen vast wel.

Geplaatst:

Wat is dan het verschil tussen de light versie en de gewone full versie? En kan ik die plugin (light) gewoon verwijderen door die in de directory plugins weg te halen? Want je kunt wel mooi een plugin installeren bij Hydra maar een uninstall ben ik nog niet tegen gekomen.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Geplaatst:

De verschillen staan heel duidelijk op de link die ik in mijn vorige bericht had neergezet. Daar staan ook de installatie instucties. Ik heb hem net geïnstalleerd volgens deze instructies, en hij doet het.

Om plugins te verwijderen kun je ze inderdaad gewoon uit /var/tuxbox/plugins verwijderen middels telnet of ftp.

Moet zelf wel nog even spelen met het mediahighway gebeuren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen