Ga naar inhoud

Schokend beeld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nu ik er een nieuwe image heb instaan heb ik alleen maar last met het opnemen op h/d het beeld shokt regelmatig en de spraak en beeld loopt niet gelijk al meerder image geprobeert probleem blijft als ik terug ga naar kernel 1.07 is het probleem opgelost heeft iemand hier een raad voor het = een dream 7000

Geplaatst:

probleem is veel gevoeliger dan het lijkt... ik ben momenteel diverse dingen aan het testen.

Ik heb eeb db 3.x en een 4.x serie getest zij geven bedeide hetzelfde resultaat.. (zelfde HD)

idd met 107.4 software is dat probleem er niet.

Ook zijn niet alle opnames fout, vooral (in mijn geval) zijn bijna alle sesamstaat afleveringen gehappert.

Andere films weer hebben dit of alleen aan het begin of weer aan het einde van de film.

Ik ben momenteel bezig met opnames zonder Kap.. want het enigste in mijn opstelling wat is veranderd is de kast waarin de DB staat, deze is nl vervangen ivm een klein kind.. dus gesloten ipv een open kast voorheen.

Dus het kan in mijn geval ook de warmte zijn... maar daar kom ik op terug.

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Geplaatst:

probleem is al opgelost heb er ru dream image ingezet en deze werkt wel het zit hem dus wel duidelijk in die andere image's zoals ronald en pli.probleem zal wel opgelost worden bij de volgende image.ik ben zo weer zeer tevtreden

Geplaatst:

Bij mij is de rudream ook stabieler dan andere images zoals de pli en hydra.

Vaak heb ik bij enkele zenders, die gebruik maken van een programmeerbare cam, dat de opname vast slaat.

Geplaatst:
Citaat:
Hoe verander je au=no in newcamd.conf?

File opzoeken met een FTP programma of dreambox controlcenter. Deze programma's hebben een mogelijkheid om te bewerken. AU= yes veranderen in AU is no en weer opslaan en vervangen voor oud bestand. Het is vrij simpel gewoon een 'kladblok"bewerking.

Greetz.............René

Geplaatst:

dankje f650gsrider,

Dit werkt inderdaad; had zelf ook al zoiets geprobeerd, maar kon au=yes niet vinden dus dacht ik dat dit wel niet de manier zou zijn.

Na wat zoeken in de kladbloktekst vond ik inderdaad au=yes, waarna ik het heb gewijzigd.....................geen haperende opnames meer! (tot nu toe)

Thanks

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen