sretlow Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Op mijn Philips TV heb ik een zogenaamd teletekst geheugen zitten. Hierdoor kun je direct naar een subpagina gaan in plaats van te moeten wachten tot ie voorbij komt. Dus heeft een pagina 3 subpagina's dan zijn die direct beschikbaar. Is dit ook mogelijk op de dreambox. Want volgens mij biedt tuxtext deze optie niet... ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Gast Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 ja hoor met de pijlen naar links of recht op je afstandbediening kan je gewoon bladeren tussen de pagina's
oudeis Geplaatst: 9 oktober 2004 Geplaatst: 9 oktober 2004 Dat kan wel met tuxtxt, maar pas nadat de subpagina's voorbij zijn gekomen. Met de knoppen links/rechts kun je dan bladeren door de subpagina's die bekend zijn. Waarschijnlijk werkt het geheugen van je TV op dezelfde manier, maar tuxtxt gaat zijn geheugen pas vullen zodra hij is opgestart. Een TV kan beginnen met het vullen van het geheugen zodra er op een kanaal wordt afgestemd (omdat de teletekts decoder altijd actief is, ipv een los programma zoals tuxtxt). - Ruud
sretlow Geplaatst: 9 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2004 JA, dat klopt. Mijn TV vult het geheugen al op het moment dat je erop afstemt. Maar zoiets zou toch ook wel te maken moeten zijn met de dreambox. Op internet kun je overigens wel gelijk alle pagina's zien. Misschien is zo iets te"maken op de dreambox. Helaas kan ik zelf zoiets niet programmeren... ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen