Gast Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Te enthusiast geweest! Mijn KAON 570 is nu voorzien van de verkeerde bootloader en is praktisch dood. Ik moet nu blijkbaar via een JTAG interface de juiste (originele) BL in zien te krijgen. Ik heb overal gezocht naar de originele BL (V6.1.8) maar niks kunnen vinden. Op Kaonmedia.com ook niet. Heeft iemand hem nog staan (KAON KSC 570, BL: V6.1.8) staan of weet waar ik hem kan vinden? Als je zo'n type KAON hebt dan kan je met een BL reader programma via de seriele port de BL gewoon naar de PC halen. Als iemand wil helpen kan ik dat verder toelichten indien nodig. Groeten, ESab
Gast Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 Hmm. Ik zie veel mensen kijken maar weinig reacties! Als er mensen zijn die graag meer willen weten over het gebruik van het JTAG interface kunnen ze kijken http://homepages.fh-giessen.de/~hg1...ojekt.html#JTAG (Dank aan een reactie van een andere forum)
HUNNY Geplaatst: 10 oktober 2004 Geplaatst: 10 oktober 2004 hier kun je bootloaders downloaden:http://technik-forum.info/downloads/index.php?&direction=0&order=&directory=Xtreme%20und%20Hornet%20Bootloader/Skycrypt%20Model/CONV%20Dateien%20f%FCr%20KUP Gr HUNNY HUNNY
Gast Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 was benieuwd of het al gelukt. is. ik heb hier nog wel v6.1.9. Misschien heb je er wat aan Groeten, prutsertje
Gast Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Je kan het beste BL_618v2_conv.bin erin zetten. Programma om erin te zetten is kup230 Veel kup versies kan je de file/bootloader niet erin laden
Gast Geplaatst: 28 oktober 2004 Geplaatst: 28 oktober 2004 Bedankt voor reacties en bijlage. KAON is naar leverancier. Ik kon ook met KUP 230 de BL niet erin krijgen en op duitse forums had men het over een JTAG interface die hier in NL neit makkelijk om eraan te komen. Het lukt trouwens wel met KUP230 een BL erin te zetten maar als je de verkeerde erin hebt dan reageert de box niet meer op KUP! Groeten, ESab
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen