Gast Geplaatst: 11 oktober 2004 Geplaatst: 11 oktober 2004 Na de originele firmware V22 heb ik de sattracker 1.3 EMU erin gezet.Ik kan keurig netjes de kanalen met EDStrong bewerken en de laatste nieuwe k*ys in het EMU edit menu verwerken. Alleen als ik de kanalenlijst naar de receiver stuur dan blijven alle velden op de strong menu optie 9(EDIT EMU k*ys) leeg. Ik heb met downloader 2.7 en 2.8 ook al een emu.bin gemaakt,deze weer met edstrong erin geladen en vervolgens weer naar de receiver gestuurd,maar niets schijnt te werken. De zenderlijst komt wel keurig over en de upload slaagt ook gewoon. Handmatig invoeren lukt en dan heb ik ook beeld. Wat doe ik nu toch verkeerd?
jacobus Geplaatst: 12 oktober 2004 Geplaatst: 12 oktober 2004 niks, volgens mij. Ik had precies hetzelfde. Uiteindelijk heb ik n andere kanalenlijst genomen, deze bewerkt en toen ging het wel.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2004 Geplaatst: 12 oktober 2004 Oke...dat ga ik proberen.Ik heb trouwens de receiver met de standaard firmware v22 de zenders laten zoeken.Deze kanalenlijst heb ik opgeslagen.Is zo'n lijst nu ook EMU compatibel te maken? Op het moment kijk ik alleen naar de astra,welke zenderlijst is het beste? Mocht de standaardlijst niet EMU compatible te maken zijn. thx!
jacobus Geplaatst: 12 oktober 2004 Geplaatst: 12 oktober 2004 dat weet ik niet. Maar op de site van rebel staan prima lijsten.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 IDD..van de rebel site een andere zenderlijst gehaald en deze doet het wel!Bedankt voor de tip!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen