Gast Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 ik heb TUXMAIL al een tijdje draaien voor 2 email-boxen ( HYDRA, DB7000 ). Nu blijkt echter dat als ik een mail binnenkrijg ( en dus melding akoestisch + beeld ) en ik open de email-plugin, deze mail gelijk met een rode stip is gemarkeerd. Als ik de plugin vervolgens weer verlaat, blijkt de mail op de mailserver te zijn ge-delete !! Als ik meerdere mails heb ontvangen geldt dit alleen voor de eerst email in de lijst. Wie weet hoe ik dit kan oplossen ? Ik kan overigens de rode status veranderen naar geel of groen door op de gele toets te drukken. Dan word de mail ook niet verwijderd, maar wil natuurlijk de rode status gewoon niet hebben.
Gast Geplaatst: 29 oktober 2004 Geplaatst: 29 oktober 2004 Ik heb ondertussen kontakt gezocht met LazyT, de ontwikkelaar van deze plugin, zie hieronder. De ontwikkeling van Tuxmail lijkt gestopt te zijn, gezien laatste update van 10 juli.... Wel jammer. Hi! When you start TuxMail you press the OK-Button in the Pluginlist. If pressed to long TuxMail thinks you want to mark the first mail for deleting. That's all... Bye, LazyT Hi LazyT, Since a few weeks I installed TuxMail in my Hydra-image. Very nice tool, thanks !! Now I experienced next behaviour : If the deamon detects a new mail it will give a notification ( both sound + screen message ) and if I open the plugin, the mail-details are available. But, this mail is always marked with a red point. So, if I just leave the plugin ( without changing the red flag to green or yellow ), the mail will be deleted on the mailserver. If I received more mails, only the first mail in the list will have this red flag. The other are yellow or green ( not sure if this is reproducable ). I would expect that all mails will have the green or yellow flag and that you have to change this to the red-status manually. Did I do something wrong in the setup or is this normal way-of-working ? Thanks in advance for your feedback, addicted
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen