dirk1963 Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 hoy ik ben de trotse beziter van een humax 5400 zonder z dus nog de goede oude en dat was nu juist mijne probleem de soft was ondersteund door ToH 3.1 nu had ik reeds veel horen vertellen over nieuwe soft maar ik had het nooit gedurft om nieuwe "piraat?" soft te installeren nu toch eens het risico genomen en de aller laatste versie ToH33_HoT23 sky plus nu voordelen heeft dit mij niet opgebracht ik kan niets meer ontvangen maar ook niets minder alleen de nederlandse ondersteuning ben ik kwijt ook mijn funcard of xcam leverd niets meer op is dit normaal? hoe krijg ik de nederlandse ondersteuning terug want de originele soft heb ik niet a neen het was een ontmaagding van mijn humax ...dom van mij??.. en hoe krijg ik toch meer uit mijn humax met fun en xcam dan multivision tps ah ja en soms ook de poolse zenders dit alles op hotbird want samen met astra 19°en sirius 5°oost en thor 1°west waar ik eigenlijk ook niets vind wat het vermelden waard is kan ik niets anders ontvangen dit door de plaatsing en ligging van mijn installatie is dit normaal of is er meer mogelijk en wat moet k dan doen Citaat: dom zijn is geen gave het niet willen weten of niet begrijpen ook niet maar zoeken tot je vindt zonder de raad van vrienden is als zoeken naar een speld in een hooiberg.
aislynn Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 beste dirk ik zou ToH33_HoT23 sky plus er maar uit halen is een fake dus kan schade aan je humax opleveren en dan heb je niets meer ik zou kiezen voor een andere kijk eens bij josje Dreambox 7020 open pli,Dreambox 7025 open pli triple dragon picmod,humax 5400 kathrein 910 Titan Openbox S10
paqbro Geplaatst: 13 oktober 2004 Geplaatst: 13 oktober 2004 TOH 3.3 hot 2.01 is de laatste. Werkt goed. Even zoeken met google. Of neem inderdaad de Nederlands vertaalde versie van Josje. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
dirk1963 Geplaatst: 14 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2004 sorry maar waar kan ik die van josje vinden? want ik zie dat hier nie zulle!!
Josje01 Geplaatst: 14 oktober 2004 Geplaatst: 14 oktober 2004 www.kamaradski.nl/josje/ Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
dirk1963 Geplaatst: 15 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 15 oktober 2004 hoy bedankt ik zie dat er reeds nieuwe versie is deze al getest en is ze wat betrouwbaar?En bied ze enige meerwaarde? ik heb ook nog een xcam modulle in mijn humax maar ook hier lukt hetmij nog niet om te proggen hoe gaat dat in zijn werk? En wat heb ik zoal nodig?en wat geeft dit als meerwaarde aan mijn humi?is hierbij een titanium card gebruiken mogelijk en wat geeft dat dan? ge ziet ik stel veel vragen ik hoop dat ik er goeie antwoorden op krijg ik zal julie zeer dankbaar zijn daarvoor..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen