Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan me iemand helpen wat ik in de romu.cfg moet aanpassen..?

• Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Citaat:
@ totaaltje;

Kun je met die romu.cfg ook 2 servers ingeven?

Ja hoor, dat kan.
Geplaatst:

wat is romu en hoe kan ik cs-client instellen heb de emu wel gedownload maar wat voor server of is het enkel met eigen kaart te doen ik weet hier nog helemaal niets over

wie wie o wie kan mij helpen evntueel via pm dan

bvd edemon

Geplaatst:

Bij mij wordt hij gedownload (op lucien en dan na het uitpakken krijg ik

/tmp/smartcam.config not found

wat die melding betekent snap ik wel maar waar haal ik die config vandaan?

AZ box

Geplaatst:
Citaat:
Bij mij wordt hij gedownload (op lucien en dan na het uitpakken krijg ik
/tmp/smartcam.config not found

wat die melding betekent snap ik wel maar waar haal ik die config vandaan?

De befaamde 3 knoppen met een flasherase deed wonderen

AZ box

Geplaatst:

ik ben er nu eindelijk achter via, via.. hoe het "zaakje" werkt kwa C-S, ik begrijp alleen niet waarom er niet gereageerd word via pm of mail op mijn vragen. met de uitleg dat dit een gesloten wereld is.

Blijkbaar is Sat4all niet 4all...

het is toch ff een kleine moeite om iemand te mailen of via PM, dat het geen zin heeft om verder op C_S door te gaan..

Geplaatst:

Ik heb gemerkt dat alle channels open zijn met deze CS dus ik kan dezelfde emu gebruiken voor conax enz.. super geen geklooi meer met cs instellen per channel. maar 1 emu voor alles thanx :-)

Denk eerst eens na voordat je een scherpe opmerking maakt !!!!

Geplaatst:

ik ben er nu eindelijk achter via, via.. hoe het "zaakje" werkt kwa C-S, ik begrijp alleen niet waarom er niet gereageerd word via pm of mail op mijn vragen. met de uitleg dat dit een gesloten wereld is.

Blijkbaar is Sat4all niet 4all...

het is toch ff een kleine moeite om iemand te mailen of via PM, dat het geen zin heeft om verder op C_S door te gaan..

dat staat allemaal heel duidelijk in de regels. individueel PM'en is onbegonnen werk en i.m.o niet nodig.

heb btw. Lucien nu in de flash staan en dan staat die cs_client 1.13 er wel. (CPanel 1.8), lijkt me dus toch een bug als je een internet-update uitvoert op een Hydra versie die niet in de flash staat maar op USB.

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ome Merde,

ik kan dit niet bevestigen. Heb een pli3009 in flash en Hydra op USB stick.

De Cs-Client is gewoon te downloaden en beschikbaar in Hydra.

Groet,

Witte Kerst

Dreaming of a ...

Geplaatst:

@wittekerst : was die Hydra versie al de Lucien versie of een oude versie welke je vervolgens via internet hebt ge-update naar Lucien ? (dit had ik nl. gedaan).

btw. als ik dan vervolgens opnieuw naar software-update ging (en dan internet update) bleef ie melden dat de Lucien versie er niet in zat maar tijdens het booten van het geheel kreeg ik toch echt het Lucien scherm te zien (die manga-kop met The_Hydra Lucien eronder).

vreemd ..

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ome Merde,

ik heb eerst een erase image geplaatst, daarna pli3009 en de /var verplaatst en de nodige addons geladen.

Reboot daarna met flashwizzard de hydra lucien op de stick gezet.

En vervolgens een update van het menu.

Daarna was de Cs-Client beschikbaar en te installeren.

Groet,

Witte Kerst

Dreaming of a ...

Geplaatst:

yup, ik denk dat dit alleen optreedt als je een internet-update uitvoert welke je draait niet vanuit de flash.

anyway, maakt ook niet uit, da's voor de heren Hydra, wellicht dat ik er nog eens een mailtje aan waag (mocht ik een e-mail adres vinden).

ik krijg trouwens met geen mogelijkheid een connectie naar m'n cs-server welke op m'n LAN draait. kan het zijn dat dit verhaal alleen op poort 1500 werkt ?

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen