Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 probleem: dreambox dm 7000 hydra 1.08 (olympia) hd maxtor 80 gig software 1.08.14.08.2004 maak soms opname van bv c+rood (via timing) bij afspelen via root/ hdd/ movie/ slaat hd vaak vast ook blijkt dat sommige opnames niet kompleet zijn of niet meer aanwezig(heb timer ruim ingesteld) ook heb de hd gekontroleerd (gele knop)daarna waren er geen opnames te zien in de dream tsman In de lost and found wel . Kan met rechtermuisknop: add to recordings of delete doen Als ik naar file menu ga bevriest alles en kan ik het alleen herstellen door de stekker er uit te halen. Heb intussen ook de joske settings en key update gedaan. nu staan de nieuw opgenomen films in root/hd/aufgenommen film (voorheen opgenomen movies/films) en de oude in root hd movie Wat kan dit probleem veroorzaken en hoe kan ik het op lossen Heb de hd al een paar kerr geformateerd Soms loopt hij ook vast gedurende het afspelen. Hoop dat ik het probleem duidelijk omschreven heb G.Henderikse
Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 - 1 - heb je een "dikke" elco toegevoegd aan de 12 volt ? kijk maar eens hier => Elco + plakband + langere IDE-kabel - 2 - Ik zie ook duitse kreten in je tekst ??? Ik heb zelf nog nooi wat in de " lost" directory gehad, dus qua filesysteem heb je eea aardig in de war. Kzou de boel maar eens helemaal schoon maken. Daarbij adviseer ik je de nieuwste PLI van 30-09 en installeer die dan dmv FlashWizzard Pro (die regelt ook een flash-erase voor je). Ga dan onder menu je HDD nogmaals formatteren!! m.i. moet eea dan flekkeloos werken.
laed Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Heb zelf ook eens gehad. Bij het wisselen van coderingssysteem is het direct over gegaan (dus wisselen van bijv. scam naar camx o.i.d.)
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 heb er een elco zoals opgegeven in gezet Nu nog de software mijn eerste indruk is dat het beter draait na een paarkeer naar de file modes te gaan geen vastloper meer
Gast Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 tot op heden werkt het uistekend ! Geen vastlopers meer moet er nu nog een nieuwe image op zetten !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen