Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had een Lemon 070 CI willen kopen voor o.a. in de camper. Importeur $#@%!%#$#@#! zou hem vanaf Augustus hebben. Maar nu zeggen ze dat ze hem niet meer aanbieden "wegens gebrek aan belangstelling". Het alternatief is de 030 CI maar die heeft geen programmatimer. De Europese site van Lemon heeft hem nog steeds in de lijst. Dus zou ik de 070 CI in het buitenland kunnen halen.

Maar wat is de reden dat $#@%!%#$#@#! is gestopt? Deugt er soms iets niet aan die receiver en zijn ze daarom gestopt?

Groeten Janes

Geplaatst:

Bericht van importeur:

Lemon :

Lemon heeft besloten om de productie van de eerder aangekondigde 070 serie niet op te starten i.v.m. de te kleine toegevoegde waarde t.o.v. de 030 serie, men zal nu proberen de 030 serie qua functionaliteit d.m.v. software upgrades te gaan uitbreiden.

Geplaatst:

zat toevallig vandaag nog een test bericht te lezen van de 030 ci in een oude veronica sat blad en daar staat wel in die ie een programma timer heeft.

Misschien kun je effe op de site van veronic de test effe downloaden en lezen.

groeten,JBnl

Geplaatst:

Dank voor de reactie. Op de europese site van lemon lemonworld.tv staan de specs. Voor 030CI staat alleen Smart EPG voor 070 CI Smart EPG, Sleeptimer en smart program timer - up to 32 events. In de PDF handleiding van 030 staat niets over program timer. In de 070 handleiding wél.

Ik zal eens kijken of ik bij Veronica iets kan vinden maar importeur specs en handleiding vind ik toch wel maatgevend.

Janes.

Geplaatst:

Voor meelezers: Heb inmiddels ook de Veronica test gelezen. Ze noemen alleen een Timer. Dat is een sleep timer, geen program timer. Nederlandse importeur zou mij een week geleden terugbellen over de Franse radiokanalen (andere vraag in dit Forum), zojuist is dit na 40 minuten in de wacht opnieuw beloofd evenals info over programmatimer. Er is beweerd dat de 030CI door een update de functies van de 070 zou krijgen. Lijkt me sterk maar ook daar is een antwoord op beloofd. :-)

Janes

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen