Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 wwie kent dit en weet wat het is?? heb al veel rond gekeken maar kan niet echt vinden wat hier de meer waarde van is weet alleen dat undici77 een van het toh team is of was
harry Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Als je de ToH firmware in je humax hebt zit de parser er al in. Menu > ToH > Parser. Hier is te zien welke data er wordt meegezonden, zoals coderingen, provider ID's etc. afhankelijk van het kanaal waarop je de humax hebt staan. De nieuwe parser versie ziet er precies zo uit....en zal voor de meeste humax gebruikers volgens mij niets toevoegen. De nieuwe versie heeft wat bugfixes en een mogelijkheid voor een transparante achtergrond.
Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 oke thnx kijk dat er een parser inzat wist ik. maar zag deze en valt mij gewoon op dat er weinig over gesproken werdt en wordt dus ik dacht misschien fake!! maar omdat hij gemaakt is door iemand die in het tux team zat of zit!! geeft dit natuurlijk wel hoop voor de toekomst natuurlijk. vooral na die aankondiging van planet hemp!!?? gr bennett
harry Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Die hoop is er volgens mij niet meer. Undici77 zat al langer niet meer in het team en was blijkbaar alleen verantwoordelijk voor de parser module. Tot vorige maand bestond het team nog slechts uit 3 leden (Planet Hemp, Humi_User en Padawan), zie Menu > About. Planet Hemp heeft de pijp aan maarten gegeven, is de programmeur van de patch, heeft vele beveiligingen in zijn firmware ingebouwd zodat anderen er niet mee kunnen knoeien, en dat is tot nu toe door anderen ook nog niet gelukt....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen