Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Ik wist eigenlijk niet zo goed waar dit te plaatsen, daar het probleem zich voordoet met : DB 7000S Echostar DSB880 2CI met 1.02 aston cam canal digital kaart. Ik heb sinds vandaag het basispakket erbij genomen van canal digitaal, en ik had eerst al problemen met de upgrade via de schotel naar mijn DB. Omdat ik niet zeker wist of en/of hoe de DB hiermee omging, nu inmiddels wel door de andere draadjes die hierover lopen, heb ik mijn kaart in de echostar gedaan, en ja, binnen een redelijke tijd had ik beeld op de zenders in het basispakket. Het vreemde is, dat 2 zenders, te weten, bbc prime en national geographic het af laten weten. Ik heb al een extra kaartactivatie gedaan via canal digitaal maar tot nog toe zonder resultaat. En het maakt niet uit in welke ontvanger ik de kaart doe, Deze twee krijg ik niet aan de praat. Kan het de codering zijn, of zijn er personen die hetzelfde gehad hebben, of iets in dezelfde trend ?
Ome Merde Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Het vreemde is, dat 2 zenders, te weten, bbc prime en national geographic het af laten weten. laten die het zowel in de Echostar als in de Dreambox afweten ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Yep, zowel met aston cam, emulators enz geen beeld. Als je op 1 van deze zenders de emu page van radegast erbij pakt dan zie je dat de DB kan er ook geen key voor kan vinden. BBC prime werkt met cryptoworks (zo misschien een probleem kunnen zijn) maar NGC werkt met seca ( en dat kan mijn aston sowieso aan) Je zou zeggen dat Canal geen juiste update stuurt, terwijl zij stellen, dat als het nog niet werkt, ik maar terug moet naar de dealer. Een probleem bij 1 sat ontvanger had nog gekunt, maar dat ze beide hetzelfde probleem hebben, doet mij toch vermoeden dat het niet in de ontvangers zit. Morgen eens met de pas naar een satwinkel hierzo.
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Het probleem is opgelost. Achteraf een kleinigheid, maar je moet het wel even goed doen. Eerst gebeld met een antennebouwer hier uit de buurt. Bleek dat ik niet de NATIONAL GEOGRAPHIC (2 stuks zelfs) uit de zenderlijst van astra moest hebben, maar NGC. Verder was het net de derde BBC prime uit de lijst, die ik niet gezien had, en de eerste twee had geselecteerd, en die werkten toevallig niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen