frico Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Hallo allemaal, Ik heb een inbouw set voor een HD genomen voor mijn Xtreme. Zoals ik op de site van Cammy had gelezen dien ik wat software te instaleren. Ik zou middels KUP206 een file moeten instaleren. Echter als ik dit doe dan krijg ik HELAAS een error in KUP. De error luid; BL_FLASH_INFO FLASH_INFO Target 2M Flash. BL_FLASH_END Connect Success Target Model Mismatch : UCI 6400 Upgrade Fail Hopelijk dat iemand mij kan helpen zodat ik gebruik kan gaan maken van mijn HD. Vriendelijke groet Edwin Groeten Edwin, Dreambox 7025, VU+ Duo, CCCam 2.1.4, 1,20 schotel
Gast Geplaatst: 15 oktober 2004 Geplaatst: 15 oktober 2004 Wanneer je de engineer mode gebruikt, zou het wel moeten gaan. Je probeert namelijk software (PVR) te laden in een h/w versie die daar origineel niet geschikt voor is. De engineer mode werkt niet met alle kubs. Zoek ff de juiste op de site van ANT. En met spatie of 1234 kun je de engineer mode inschakelen Groeten LionKing
caveman Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Het ding dat ik gebruik heet atup206, en met 12345 staat hij in supervisor in plaats van engineer mode, misschien maakt dat het verschil. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Theo50 Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Welk type was het voor de inbouw en welke Hardware-versie is het? Welke software-versie probeer je er op te zetten? Als het Emu-software is moet je eerst de Loader ook vernieuwen. Als je de originele Xtreme software V02.55.04.PVR op de decoder wil zetten kan je beter de kup 210 nemen. Succes Theo50
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen