Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Hallo vrienden. Ik heb problemen met mijn topfield 4000 en hoop dat jullie kunnen helpen. Ik heb wat zenders verwijderd van astra 2 en wat schetste mijn verbazing dat de meeste zenders van andere satellieten ook ineens verdwenen waren. Ik ben toen opnieuw gaan scannen en alles wat ie vind slaat ie op als NO NAME . En in rechter menu zie ik dat alle zenders die zijn gevonden het woord nvod bij verschijnt. Ik snap er geen bal meer van , is dit een software fout ofzo? Topfield resetten had ook al geen zin. Misschien heb ik een instelling verkeert staan ofzo? Ik hoop dat iemand mij kan helpen . Alvast bedankt. Snuggles
Gast Geplaatst: 16 oktober 2004 Geplaatst: 16 oktober 2004 Topic mag gesloten worden. Wat het is geweest weet ik ook niet maar ben maar naar fabrieksinstellingen gegaan. Was een hoop werk om alles weer terug te krijgen maar het werkt allemaal weer ! Snuggles
clemens2 Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 ik heb wel eens meegemaakt dat als een schotel niet geheel goed is uitgericht en je dan zenders zoekt met een topfield deze dan de zenders wel eens op slaat met no name. dit verklaart niet waarom meerdere zenders tijdens het wissen verdwijnen. maar de problemen kunnen ook door 2 verschillende redenen komen. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast Geplaatst: 17 oktober 2004 Geplaatst: 17 oktober 2004 Citaat: Was een hoop werk om alles weer terug te krijgen Als je gebruik maakt van usalssettings dan snap ik niet waarom het zoveel werk is. Je pompt er een settingslijst in via je serieele poort zet usals aan en klaar ben je.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen