Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Boardleden,

Ik heb sinds kort een edison 2500 CI. Deze heb ik gewonnen bij $#@%!%#$#@#!. Alleen vraag ik me af of deze hetzelfde is als de Powersky en zo ja. Kan ik dan ook die software erin knallen.

Ik las namelijk dat de nieuwe software 16.1 wat problemen gaf. Dus ik hoop op jullie expertise.

mvg.

jeejee99

Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.

Geplaatst:

er zit verschil in, maar op één of andere manier is het mogelijk om dezelfde software erop te krijgen.

die 16.1 is de bootloader !!! hier hoort ook een firmware bij die nog nergens is opgedoken. En een nieuwe bootloader met oude firmware installeren is om problemen vragen.

Geplaatst:

Ik heb gezien dat je met een pincode een emu kan openenen op de powersky. Kan dit ook hiermee. Ik heb de codes gevonden op dit board maar het lukt me niet.

Hieronder mijn info

Hardware versie 2500CI

Software Version DMTA2935s190ci

Database version 006000005

Boot Version 0011.1

Ik ga dus na menu en tik de code in maar er gebeurd niks

Graag hulp

mvg.

jeejee99

Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.

Geplaatst:

klopt je hebt waarschijnlijk de originele software je kunt niet ineens naar powersky soft. je moet eerst de boot aanpassen kan ik je wel leveren kijk ff in je email btw er is nu ook een nieuwe versie voor de edison met emu dus waarom zou je naar powersky gaan is geen verbetering en je hoeft je boot niet aantepassen alleen maar die nieuwe software te laden

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen