jeejee99 Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 Boardleden, Ik heb sinds kort een edison 2500 CI. Deze heb ik gewonnen bij $#@%!%#$#@#!. Alleen vraag ik me af of deze hetzelfde is als de Powersky en zo ja. Kan ik dan ook die software erin knallen. Ik las namelijk dat de nieuwe software 16.1 wat problemen gaf. Dus ik hoop op jullie expertise. mvg. jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
Gast Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 er zit verschil in, maar op één of andere manier is het mogelijk om dezelfde software erop te krijgen. die 16.1 is de bootloader !!! hier hoort ook een firmware bij die nog nergens is opgedoken. En een nieuwe bootloader met oude firmware installeren is om problemen vragen.
jeejee99 Geplaatst: 19 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 19 oktober 2004 Ik heb gezien dat je met een pincode een emu kan openenen op de powersky. Kan dit ook hiermee. Ik heb de codes gevonden op dit board maar het lukt me niet. Hieronder mijn info Hardware versie 2500CI Software Version DMTA2935s190ci Database version 006000005 Boot Version 0011.1 Ik ga dus na menu en tik de code in maar er gebeurd niks Graag hulp mvg. jeejee99 Begon er iets van te snappen totdat ik een dreambox kreeg. Maar dat gaat me ooit ook nog eens lukken.
landcruiser Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 klopt je hebt waarschijnlijk de originele software je kunt niet ineens naar powersky soft. je moet eerst de boot aanpassen kan ik je wel leveren kijk ff in je email btw er is nu ook een nieuwe versie voor de edison met emu dus waarom zou je naar powersky gaan is geen verbetering en je hoeft je boot niet aantepassen alleen maar die nieuwe software te laden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen