Gast Geplaatst: 19 oktober 2004 Geplaatst: 19 oktober 2004 Als beginner, had ik de vraag wat ik nodig heb om kaart loos naar de nederlandse zenders te kunnen kijken. En kan dat wel? Hij is opgenomen in het netwerk en de laatste img V02 van 17-10-04 zit er in ik heb div file`s w.o. noviemu als ik die rename naar root.cramfs en in var /temp en dan bij software update bezig ga is het mis. moet ik de img er op nieuw seriel inzetten. Ik doe dus iets fout maar wat. Ik hoop dat ik uit de droom geholpen kan worden. Gr.Fred
cobes Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 gewoon even overnieuw de software erin waarschijnlijk gaat het dan wel goed, tevens zou ik maar vast een abbonement op canaal+ nemen want het gratis kijken is zeer binnenkort afgelopen, en dan moet nederland massaal aan een abootje. groet cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 Bedank voor reactie dat van betalen is bekend. Maar ik wil nu toch nog even proberen te kunnen kijken. Ik heb al tig keren nieuwe software er in gezet maar zonder resuultaat. Welke moet ik daar dan voor gebruiken. Die ik nu gebruik niet goed? dat is i-have-a-dreambox.com 106.0 van 17-10-04 Gr.Fred
caveman Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 De Hydra Image is het meest gebruikvriendelijk, image erin, en de rest kun je met de afstandbediening doen als hij aan internet hangt. DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad
Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 de hydra werkt maar welke img heb ik nu nog nodig
Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 hydra is de img,of bedoel je welke emu? gr. rene
Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 Dat heb je nu met nieuwelingen, ik bedoel dus emu welke, en moet die dan ook in de var/tmp of in een andere dir. Vast bedankt, we moeten nog een hoop leren
Aanbevolen berichten