habibi Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 Sinds kort heb ik geen EPG meer. Geen idee of dit gekomen is met de software-update, of met het opnieuw installeren na een schotelverplaatsing, maar het hele epg veld is leeg. Ook helemaal geen informatie als ik op info druk. Wat zou dit kunnen zijn? Hoe krijg ik het terug? habibi Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2
Gast Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 Bij mij werkt de EPG prima.... Ligt dus echt aan jou 808.... Misschien de software?? Grtz, Steven
MehmetArslan Geplaatst: 21 oktober 2004 Geplaatst: 21 oktober 2004 Probeer de laatste firmware er opnieuw in te spoelen en een factory reset Satwolf ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
habibi Geplaatst: 23 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 23 oktober 2004 Het is opgelost! Eerst een nieuwe firmware ingevoerd, toen factory reset en toen ging ik in de fout. Ik heb niet gewoon de installatie uitgevoerd, maar mijn database gedownload uit de computer. Alles werkt weer prima, maar geen EPG. Nogmaals alles nagekeken en wat blijkt: mijn datum stond niet goed. De sattuner was 1 dag achter en dan is er weinig in EPG weer te geven. Ik lette bij installatie alleen op de tijd omdat ik gewend was dat de datum gewoon goed was. Maar niet dus. Alles opgelost en het vrouwtje is weer blij! Bedankt voor de feedback! Habibi Loewe concept l26 met dvb-s, triax 78, 4 lnb's met switch (astra 1,2, 3 twin en hotbird single), Xtrend ET9000 met openpli 2
Gast Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Idd moet je goed op de datum letten. Bij mij is het zelfs zo, als ik hem met het drukknopje uitzet, dan weer aan, dan is tie ook de tijd en datum kwijt!! Nu je module nog ff bewerken......... Grtz, Steven
Gorefest Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Dat klopt ook want dat is een echto UIT schakelaar, en geen standby. Dus je moet hem gewoon met je Afstandsbediening uit zetten en van dat knopje afblijven. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen