Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 hallo, iemand ervaring met xtreme pvr 2 55 04? als ik ad hoc rec indruk kan ik het opgenomen gelidsnivo niet meer op de ab regelen zijn er soortgelijke ervaringen?? john
Gast Geplaatst: 20 oktober 2004 Geplaatst: 20 oktober 2004 Kan het niet meer naspelen; heb al een tijdtje digix firmware. Daarmee werkt het goed en kun je zelfs het PVR icoontje rechts boven uitschakelen. Zoek ff op dit forum op je firmware versie. Toen die pas uitkwam is er behoorlijk gediscusseerd over de bugs die er nog steeds in zaten. LionKing
Theo50 Geplaatst: 22 oktober 2004 Geplaatst: 22 oktober 2004 Dat is normaal en is er voor gedaan om de opname niet te verpesten met dan weer hard en dan weer zacht. Je kan met de TV natuurlijk wel het geluid hard en zacht zetten. mvg Theo50
Gast Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 dank jullie voor de reacties. inderdaad kan ik het volume van de tv regelen, zoals ik ook doe. was alleen opeens het balkje kwijt.... zal dan dus wel altijd al zo geweest zijn. ik lees regelmatig over nieuwe(andere) software voor de xtreme. ben niet zo bekend met de voordelen van merkvreemde software of de nadelen van de huidigwe software ben newbie en heb pas een goed jaar de xtremes. leerze nu beter kennen, maar heb geen andere ervaringen. ik weet dus niet wat ik mis!! john
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen