Ga naar inhoud

[Strong 8000] Waarom nog steeds zo weinig symbolrates op 8000

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan iemand me vertellen waarom de Strong 8000 nog steeds niet meer symbolrates ondersteunt zoals de 8100 met een patch? Hierdoor mis ik enorm veel zenders. Met de komst van SatTracker 1.4 zijn hierin wel wijzigingen gekomen maar nog steeds enkel vanaf 8888. Is lager dan helemaal niet mogelijk?

Skysurfer

Geplaatst:

Skyserver, een prangende vraag. het heeft met prioriteiten te maken. er zijn al zoveel dingen verbeterd aan de firmware. (nu dus Seca2 ondersteuning met abo) ik denk dat dit de volgende stap zal zijn, of het moet zo zijn dat het einde der mogelijkheden in zicht is. In ieder geval vind ik het een hele mooie firmware at the time, maar inderdaad, ook ik zit met smacht te wachten op de SR patch. Ik hoop gouw.

gr. John

Geplaatst:

[color:"black"]Wat ik begrepen hebt kan hij er niet meer aan dan hij nu aan kan maar dit weet ik dus [color:"red"]niet zeker[color:"black"] (hardwarematig zou hij het niet aankunnen)

Geplaatst:

Dat zou dan erg jammer zijn.

Wat mij intrigeert, is, dat in het SatTracker-menu wél de mogelijkheid is gemaakt om symbolrates toe te voegen. Dat zal toch niet voor niets zijn gedaan?

Per slot van rekening is SatTracker puur voor de Strong 8000/8100 gemaakt, toch?

Skysurfer

Geplaatst:

als je alles wat je niet kijkt uit de lijst gooit heb je er ook meer.

stel dat je 260000 niet gebruikt, dan kan je hier 282000 van maken.

voorheen was het variabel maar was je beperkt nu zijn ze vastgezet maar je kan ze wel veranderen.

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Geplaatst:

voor heen wel, maar met de v1.4 heb ik dat nog niet gecontroleerd.

Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met

: Motor sm3uni 28-12-03,

: Spdif (AC3) 30-10-04,

: 3x8 mb Flash 07-02-05

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen