Gast Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 heeft iemand ervaring met het volgende, ik wil aan de coaxcabel die van mijn schotel komt buiten mijn Strong ook nog een skystar2 kaart hangen. (PC) kan dit met een switch (in huis) die ik dan schakel naar de skystar als ik daar wil kijken. of heeft iemand andere suggestie. gr. John
Gast Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 is mogelijk ik heb zelf een splitter enkele lnb wordt gesplitst in 3 uitgangen. houd er alleen wel rekening mee dat er maar naar een apparaat tegelijker tijd gekeken kan worden. skystar
Gast Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik heb het hier zo 2 koppen (Astra+Hotbird) naar diseqc switch -> 8000 -> 8100 -> Skystar2 Werkt opzich prima van alle apparaten is te schakelen naar Astra en Hotbird maar je kunt maar naar 1 transponder tegelijkertijd kijken. Verder is de skystar2 een zeer leuke HD recorder ook nu weer met cyfra open. Suc6 Rebel
Gast Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 Ik zit hier met een motor, maar doet die skystar ook een motor besturen. zodat ik bij overschakelen naar de skystar ook de motor kan gebruiken. Hier graag nog een antwoord op, dan ga ik er spoedig mee aan de slag.
Gast Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 ja de motor is aan te sturen met een programma dat altdvb heet. is tevens geschikt om mee te kijken. heb zelf een sg 2100 motor en werkt perfect moet ik zeggen. bij de instellingen alleen niet met usuals werken gewoon 1.2 bij diseq invullen. hierna de satellieten in programmeren en op het moment dat je een kanaal van de .... bekijkt en je gaat naar een kanaal op een andere satelliet draait deze er automatisch naar toe. skystar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen