Gast Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 Hoe kan ik controleren of ik de nieuwe versie van Newcamd (5.24) goed heb geinstalleerd op mijn DM500 (met PLi image)? Ik heb het volgende gedaan: - telnet naar DM500 - killall -9 newcamd - oude versie (5.19) verwijderd met ftp prog (in /var/bin/) - nieuwe erop gezet (newcamd.ppc gerenamed naar newcamd) en chmod 755 - nieuwe newcamd.conf aangepast (voor DM500) en neergezet in /var/tuxbox/config/ - nieuwe sleuteltjes erop gezet (met cyfra+ keys, 2 regels onderin rsakeylist) Maar geen cyfra+ kanalen open (bijv HBO op de Astra 19,2). Als ik met telnet nu kijk zie als output voor newcamd o.a.: /var/bin > /var/bin/newcamd [newcamd 20:06:25] compiled Oct 22 2004, 18:22:56 [newcamd] uds bind: Address already in use [newcamd 20:06:25] Another instance of newcamd seems to be running. Shutting down. [newcamd 20:06:25] Check for other instances of newcamd, if none are found, delete file [newcamd 20:06:25] /tmp/camd.socket Daarmee heb ik toch wel nieuwe versie draaien? Ben ik toch nog iets vergeten?
Gast Geplaatst: 24 oktober 2004 Geplaatst: 24 oktober 2004 Weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij zit er geen cyfra kanalen op 19.2 Als ik het goed heb zitten ze alleen op 13 oost Hotbird. Dat kan denk ik verklaren waarom je geen ontvangst hebt. Gr.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen