Gast Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Ik heb vandaag geprobeerd om een aantal x zenders te blokkeren.Na een aantal met de gele blok functie te blokken,gaf hij aan sevice saving bla bla. aangezien hij een aantal minuten hierover deed en het erop leek dat hij vast liep heb ik hem uitgezet.Na het opnieuw aandoen geeft hij - - - aan en ze blijven knipperen weet iemand wat er aan de hand is wat moet ik doen om hem weer aan de praat te krijgen,want hij staat nou al een uur te knipperen. allvast bedankt groejes jordynho
Gast Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Probeer eens nieuwe settings. Als je echter niet de loader ziet verschijnen bij het aanzetten heb je een voedingsprobleem.
Gast Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Hij geeft wel de loader aan bij het aan zetten maar daarna kan ik niks meer doen op de display blijven maar - - - knipperend staan en ik kan helemaal niks doen ? ik heb hem al verschillende keren aan en uit gedaan maar hij doet helemaal niks?
Gast Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Oke merci harry hij doet het weer,alleen weet jij of ik ook weer de nieuwe josje erop nieuw in moet zetten,want hij geeft aan dat alles scrammbled is ook na het nieuwe orbit te hebben ingesteld?Alleen de nederlandse zenders pakt hij meteen
Gast Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 topie harry ik ga het ff proberen maar ik denk dat het daarna perfect werkt mocht het niet zo zijn dan hoor je het nog van me bedankt man voor je tijd groetejs jordynho
Gast Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Nou inderdaad het is zoals je zei nu doet hij het weer het is wel vreemd want ik heb geprobeerd om die zenders weer te locken maar hij loopt weer vast dus ik heb hem maar geblokkeert met de leeftijds optie merci voor je hulp harry deze topic kan gesloten worden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen