OpaBikkel Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Kan iemand mij vertellen of ik opgenomen beelden kan overzetten van HDD Dreambox naar een videorecorder. Tevens idem andersom. Vast bedankt voor elk antwoord.
sretlow Geplaatst: 25 oktober 2004 Geplaatst: 25 oktober 2004 Als je de opgenomen bestanden afspeelt op je tv kan je die ook opnemen op d video. Gewoon even de video op het sat kanaal zetten (natuurlijk wel dreambox middels scart aan video verbinden) en opnemen maar....lijkt me. ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
OpaBikkel Geplaatst: 25 november 2004 Auteur Geplaatst: 25 november 2004 Beter laat dan nooit, maar bedankt voor het antwoord. Het werkt perfect.
Bigfoot Geplaatst: 25 november 2004 Geplaatst: 25 november 2004 Andersom (van videobanden naar harddisk in Dreambox) gaat alleen niet. Dat kan wel als je in je PC een videokaart hebt met TV/video-in waarmee je kan capturen vanaf de videorecorder. Vervolgens kun je dat omzetten naar MPEG2 en op je Dreambox plaatsen. Wel bewerkelijk natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen