winegum Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2004 Hey Josje, Ik heb hem nu aan het scannen gezet volgens jouw aanwijzing maar het volgende scherm geeft dan toch weer een benoemde Frequentie aan, zie hiervoor de bijlage. Gr, Martin Het is makkelijker van taart poep te maken dan andersom.
Josje01 Geplaatst: 29 oktober 2004 Geplaatst: 29 oktober 2004 Martin,heb je al eens een andere LNB geprobeerd??? Zoniet probeer dat eens? Het komt dus nogal eens voor, dat een bepaald gedeelte defect is in een LNB. zo kan het gebeuren dat alleen de Verticale wel goed werken en de horizontale helemaal niet. Vandaar!! Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
winegum Geplaatst: 29 oktober 2004 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2004 Hey Josje, Het is een Quad LNB, mijn vrouw zit nu in de keuken naar het beeld uit een Philips Receiver te kjken. Dus dat kan het mijn inziens niet zijn. Martin ps ik heb er nog maar een plaatje aan toegevoegd. Het is makkelijker van taart poep te maken dan andersom.
Frequentator Geplaatst: 30 oktober 2004 Geplaatst: 30 oktober 2004 Hallo Josje. Is het mogelijk om C+ te ontvangen met een fun6 zonder abo ? Ik werk ook met een xcam maar daar kan het (nog niet) mee. Alvast dank ! Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
Josje01 Geplaatst: 30 oktober 2004 Geplaatst: 30 oktober 2004 Frequentator,van C+ zijn alleen de commerciele en de publieke kanalen te ontvangen, Voor C+ rood blauw etc. moet je een abonnement afsluiten. Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Frequentator Geplaatst: 30 oktober 2004 Geplaatst: 30 oktober 2004 OK bedankt voor jouw snelle reactie. Wat is de reden dat deze nog niet open zijn ? Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
Steve Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 met wat voor pc werk je ? of laad je de emu key`s met een laptop er in. ik heb het ooit wel eens gehad,dat je de software en de settings wel met de laptop er in krijgt,maar dat het prog dsr9500 de key`s er niet in schrijft, terwijl het in het programma wel er op lijkt.
Steve Geplaatst: 31 oktober 2004 Geplaatst: 31 oktober 2004 als het je helemaal niet lukt dan wil ik het wel voor je doen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen