Gast Geplaatst: 26 oktober 2004 Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik ben helemaal nieuw met schotels dus misschien een stomme vraag. Ik wil een Humax DV 1100S + dvd aanschaffen en nu heb ik dus begrepen dat in zo'n ci slot eerst een cam card moet en daar moet dan weer de canal digital card in. Welke cam is dan het best geschikt ? Ik las n.m.l iets over dat bv, die matrix reloaded cc niet zou werken.....of wel ? Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Bedankt Steve, waaron hebben die receivers eigenlijk tegenwoordig van die ci sloten en niet die normale card sloten ?
pet123 Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Het voordeel van commen interface is dat je niet vast zit aan 1 encryptie systeem.
guykers Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 @ Schiksie Allereerst welkom op dit board Citaat: die matrix reloaded cc niet zou werken.....of wel ? De matrix is niet betrouwbaar als het er om gaat de updates van canaal+ op een orginele kaart te ontvangen. Zoals steve al meedeelde, de aston 1.05 is betrouwbaar, evenals de orginele canaal+ module. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen