Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Na het nodige zoekwerk heb ik het nodige gevonden hoe ik een NFS moet aanmaken om op te nemen (moet het nog testen). Maar ik kwam niks tegen over het gebruik van een NFS mount voor het installeren van plugins. Zoals bekend raakt de /var heel snel vol op een DM500, zeker i.c.m. de nieuwe Hydra image. Heeft er iemand enig idee of dat mogelijk is en hoe dat geconfigureerd moet worden?
Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Zie m'n antwoord op je vorige posting Nieuw SF Team IMG v106 2510 voor de DM500 Jammer dat hier het tooltje van hydra niet in zit om te kijken hoeveel ruimte je in de var hebt, maar met telnet kun je ook een hoop controleren, weet alleen die commando's niet uit m'n hoofd. gr, RuKo
Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Maar de optie "Initiate NFS for addon" ben ik niet tegengekomen op de Hydra image. Handmatig zal het vast wel lukken, maar hoe?
Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Citaat: Maar de optie "Initiate NFS for addon" ben ik niet tegengekomen op de Hydra image. Handmatig zal het vast wel lukken, maar hoe? "Initiate NFS for addon" zit in de SF-image, niet in Hydra. RuKo
Gast Geplaatst: 2 november 2004 Geplaatst: 2 november 2004 en hoe doen we dit dan met de hand? ik heb me suf gezocht afgelopen dagen. ik wil namelijk nog iets meer spelen met de hydra maar dan wel via een mout, omdat er anders niet veel ruimte is om te spelen. groet kamaradski
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen