Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Heb hier een humax5400 van een kennis en die wil graag het nieuw thaise kanaal erop hebben: " Dharma" (dmc). Als ik de humax5400 laat scannen dan zie ik het kanaal staan in de lijst service-search. Maar als ik kies voor OK om de lijst op te slaan en ik kijk later in mijn settings dan zit hij er niet tussen. Slechts een paar van de gevonden kanalen staan nieuw in de settingslijst.
Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Nieuwe kanalen worden aan het eind van de settingslijst bijgeschreven. Staan ze er niet bij dan bestaat het kanaal al in de lijst, waarschijnlijk onder een andere naam of bv test. vg Melisa
Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Ik vermoed dat hij weggeschreven is op een Vectone Als je hem hebt gevonden en daarna de settingslijst bekijkt dan zie dat nu de goede naam wordt vermeld . vg Melisa
Gast Geplaatst: 28 oktober 2004 Geplaatst: 28 oktober 2004 Nee , helaas is geen van de postings de oplossing. Ik heb het maar middels een nieuwe settinglijst erin gezet.
Gast Geplaatst: 28 oktober 2004 Geplaatst: 28 oktober 2004 Is vrij eenvoudig na te gaan. Menu - Installatie - Service searching - Manual search Breng de freq gegevens in en download te transponder. Er verschijnt dan de mededeling, dat deze transponder al bestaat. Klik dit weg, door op OK te klikken. Er staat nu een lijstje van 11 tv kanalen en 2 radio's. Maak alle kanalen zwart d.m.v. de delete optie (rode knop), allen behalve Dharma TV. Druk OK en verlaat dan het menu. De Hum staat daarna vanzelf op Dharma TV.
Steve Geplaatst: 28 oktober 2004 Geplaatst: 28 oktober 2004 dharma tv (dmc)staat in de settingslijst van pet 23-10-2004.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen