Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Welke image ik ook in mijn DB500S plaatst,ik krijg er met geen enkele mogelijkheid de kanalenlijst er in. Wanneer ik naar MENU ga en vervolgens SETUP-SERVICE Searching-Satellite Configuration,HOTBIRD/ASTRA instel en SAVE en dan de Automatic Transponder SCAN,dan loopt hij vast. Ik kom niet verder.Wie helpt me. SONJA
Gast Geplaatst: 27 oktober 2004 Geplaatst: 27 oktober 2004 Citaat: Welke image ik ook in mijn DB500S plaatst,ik krijg er met geen enkele mogelijkheid de kanalenlijst er in. Wanneer ik naar MENU ga en vervolgens SETUP-SERVICE Searching-Satellite Configuration,HOTBIRD/ASTRA instel en SAVE en dan de Automatic Transponder SCAN,dan loopt hij vast. Ik kom niet verder.Wie helpt me. SONJA gewoon ff happyliama gebruiken, dan gaat het prima.
Ome Merde Geplaatst: 28 oktober 2004 Geplaatst: 28 oktober 2004 www.hackweb.nl voor actuele lijsten en daar zal vast ook wel een linkje tussen staan voor Happy Lama's DreamboxEdit. dat je dreambox vastloopt tijdens een transponder-scan kan ik zo 1 2 3 niet verklaren, wellicht ligt het aan het gebruikte image. Ik heb goeie ervaringen met de Pli image voor de DM-500S, mocht je die nog niet geprobeerd hebben, probeer die eens. Doe voordat je de image plaatst wel even een erase in dreamup, dit voorkomt ook veel ellende. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen