Gast Geplaatst: 2 november 2004 Geplaatst: 2 november 2004 Beste mensen, Ik heb momenteel een dm 7000 met de nieuwe hydra. Mijn opstelling is al volgt. 1 vaste schotel gericht op turksat 1c(42graad) 1 draaibare schotel die meestal op astra(19,2graad) staat. Ik heb deze 2 schotels gekoppeld dmv een simpele diseq1 switch. Nou ben ik van plan om een dm 500 aanteschaffen omdat ik boven ook wil kijken(heb namelijk een anaal + kaart). Mijn lnb's zijn single. Nou is mijn vraag of ik via mijn dreambox 7000 out naar de dm 500 in kan gaan. En dan ook gewoon de schotel kan draaien. of moet ik 2 nieuwe lnb's kopen met double out (1 naar 500 en 1 naar 7000). Of zijn er mischien nog andere oplossingen?\ Alvast bedankt mensen.
Gast Geplaatst: 2 november 2004 Geplaatst: 2 november 2004 het kan wel, maar niet tegelijk. dus of boven kijken of beneden, en dus je kaart heen en weer slepen. groet kamaradski
Ome Merde Geplaatst: 2 november 2004 Geplaatst: 2 november 2004 twinlnb's aanschaffen waarbij je de motor alleen door of je dm-7000s laat aansturen of door je dm-500s, bij deze laatste kan je haperingen verwachten. voor zover ik begrepen heb werkt een diseqc-rotor nog niet geheel vlekkeloos op de dm-500s. als je beide dreamboxen in een LAN hebt hangen (ga ik even van uit) kan je een LAN-sharing opzetten, hiermee share je je C+ kaart via je je LAN en kan de kaart in de ontvanger blijven zitten. merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen