Gast Geplaatst: 7 november 2004 Geplaatst: 7 november 2004 Hallo, Ik heb een Dreambox 7000S met daarop aangesloten een Stab HH100 rotor en Invacom LNB. Dit setje werkt goed. Ik heb pas een Dreambox 500 aangeschaft, hierop alles ingesteld, maar de rotor wil niet draaien. Sluit ik de kabel aan op de 7000 dan draait alles goed. Als ik de DM500 direct aansluit op de LNB dan krijg ik gewoon beeld. Sluit ik de DM500 via de rotor, dan heb ik geen beeld. Met mijn multimeter ben ik aan de slag gegaan en de voltage gemeten, vanuit de DM500 komt 18,3V uit de kabel. Sluit ik de kabel aan op de rotor en meet het vanuit de kabel die naar de LNB zou moeten gaan krijg ik opeens zo'n 5,3V. Toen ik de DM7000 aansloot had ik zo'n 14V. Betekent dit dat de DM500 niet genoeg stroom kan leveren in combinatie met de Stab HH100 ??
satede Geplaatst: 7 november 2004 Geplaatst: 7 november 2004 Ik heb hier een Diseq Motor SG2100, een die draaid wel met een dm500 dus volgens mij moet het wel lukken The birdman has left the building
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen