Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie heeft dit probleem ook....Nou als volgt:Heb het volgende probleem....als ik b.v. discovery(NL) kijk en ik neem het ook op de harddisk op dan is er op het eerste gezicht geen probleem te zien...maar als ik het achteraf ga bekijken op de harddisk dan haakt dat heel erg en vooral bij snelle bewegingen...nou kan ik bijna voorspellen wanneer dat gebeurd en wel bij veel beweging en veel detail in het beeld....Dat doet hij ook bij Cartoon/Tcm(lijkt we of het alleen bij zenders vookomt met een lagere bitrate) Maar NOOIT bij premiere....ik heb de volgende emu's getest....de Camd3 de Scam de Newcamd En ook nog de Aston 1.03 en de 1.05....Voordat ik weer een heleboel images ga testen wilde ik eens weten of iemand dat ook al is opgevallen....Alvast bedankt....

Geplaatst:

De premieres hebben meer signaal dan de nl zenders, zijn dus sterker. Ik weet niet hoe jou signaal op de nl zenders is, misschien moet je je schotel beter uitrichten.

DM-7020-Vu Duo- Dm 800 --Iphone4 Jailbreak

Geplaatst:

Onduidelijk onderwerp en wordt dus gesloten. Mensen lees de regels want we kunnen niet aan de gang blijven.

Denk aan je medeboard gebruikers. Die verplicht je nu het onderwerp eerst te openen om te kunnen zien waarover het gaat!

Omschrijf het onderwerp van je bericht zo goed mogelijk. In dit geval dus bijvoorbeeld: Schokkend beeld lage bitrates op 108.2 images?

Tox.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.