max247 Geplaatst: 13 november 2004 Geplaatst: 13 november 2004 Ik heb een PDA met daarop Pocket PC 2003se nu wil ik gebruik maken van de muziek bestanden op de dreambox (via Wifi) door file sharing. Via FTP is het mij al wel gelukt. Maar een netwerk map aanmaken zoals het in win xp lukt krijg ik op de pda niet voor elkaar. Heeft iemand suggesties. - Ik maak gebruik van de laatste hydra image met samba geinstalleerd. Samba werkt in win xp al wel. Groeten Max
max247 Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Geplaatst: 13 november 2004 Heb ik geprobeerd. Dit werkt helaas niet.
pippen2 Geplaatst: 13 november 2004 Geplaatst: 13 november 2004 Windows Pocket 2003 ondersteunt dat standaard niet volgens mij. Er zullen wel programma's voor zijn denk ik, waarmee andere pc's te benaderen zijn. Maar ik heb ze ook nog niet gevonden...
rai Geplaatst: 14 november 2004 Geplaatst: 14 november 2004 Misschien wat off topic, maar is die Pocket PC 2003 SE versie ergens te downloaden? Ik heb nog de "gewone" 2003 versie.
wittekerst Geplaatst: 14 november 2004 Geplaatst: 14 november 2004 Hoi, niet dat ik het momenteel zelf kan uitproberen, maar je zou het eens met Netfront kunnen proberen op de pocket-pc. Ik heb gemerkt dat Netfront veel beter een aantal internet standaarden ondersteund dan de orignele browser op de pocket-pc. Dreaming of a ...
twel12 Geplaatst: 14 november 2004 Geplaatst: 14 november 2004 Hoi Max247, Ik gebruik Resco Explorer. Werkt als een tierelier onder pocketpc 2003. Groeten Twel12.
Gast Geplaatst: 15 november 2004 Geplaatst: 15 november 2004 Ik gebruik zelf ook resco file explorer, echter om via de share te connecten werkt ook hier hier. Het heeft te maken met de encryption van de passwoorden. In xp kan je die omzeilen met een registry edit. Bij mijn pocketpc heb ik die sleutel nog niet gevonden.
max247 Geplaatst: 16 november 2004 Auteur Geplaatst: 16 november 2004 Resco explorer heb ik ook geinstalleerd. Bij het aanmaken van een netwerk drive zie ik de onderstaande netwerkomgeving: Computers near me Dreambox Wanneer ik hier nu op klik krijg ik de melding "Cannot connect shared path. The network path was not found." Zou iemand die het wel gelukt is met dit programma ook uit kunnen leggen hoe het jullie gelukt is. Bij voorbaat dank
Gast Geplaatst: 16 november 2004 Geplaatst: 16 november 2004 hmmm, ik zie net dat ik een tikfoutje heb gemaakt... ik bedoel dat het bij mij ook NIET werkt met behulp van Resco File Explorer
max247 Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Geplaatst: 17 november 2004 Bij twel schijnt het wel te werken. Ben benieuwd hoe hij /zij dat met resco voor mekaar gekregen heeft
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen