Ome Merde Geplaatst: 20 november 2004 Geplaatst: 20 november 2004 als ik een rip-DVD (.vob-files) afspeel op m'n db en ik zou Dr.Tic starten -> vastloper merDe deze ruimte is te huur
Zat Geplaatst: 20 november 2004 Geplaatst: 20 november 2004 Het heeft bij wel gewerk, Maar met welk image en welke versie van DrTic weet ik niet meer. Ik zal eens testen of ik het nog aan de praat kan krijgen. Als het weer werkt laat ik het weten.
rai Geplaatst: 21 november 2004 Geplaatst: 21 november 2004 Nog even terugkomend op de begin vraag: Het kan namelijk ook zijn dat die muziek DVD van je DTS geluid heeft. EN helaas, de Dreambox kan geewn DTS doorgeven.
Gast Geplaatst: 21 november 2004 Geplaatst: 21 november 2004 Nog even over die ondertiteling, zat even te stoeien omdat ie de vobs niet goed weergaf, kwam erachter dat ik de A/V settings niet op Pal moest zetten maar op Multinorm, nu speelt ie ze goed af. Alleen nu werkt drTic niet meer goed met VOB's en toen ie nog op PAL stond wel. Volgens mij heeft het dus iets de maken met de Framerate maar heb nog geen tijd gehad om dit verder te testen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen