Ga naar inhoud

wat allemaal nodig om feeds te bekijken

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb sinds kort een draaibare schotel. Nu wil graag feeds ontvangen om oa voetbal (vooral aankomend weekend Barcelona-Real en de Graafschap-Ajax) te kunnen bekijken (mochten er uiteraard feeds beschikbaar zijn).

Ik heb een FortecStar 6000, met een Funkaart, een Moteck 2100 en een 60cm schotel. Ik zou in ieder geval een grotere schotel moeten kopen. Liefst een van 80 cm, aangezien 100 cm wel heel erg groot is in de straat. Nou zitten de meeste feeds voor voetbal op 7 oost, waarvoor je eigenlijk 100 cm nodig hebt, las ik op verschillende pagina's. Kan iemand mij vertellen of 80 ook voldoende is? Verder zie ik erg veel feeds in 4 2 2 voorbijkomen. Aangezien ik dit niet kan coderen (of hoe dat ook precies heet), vraag ik mij af of het kopen van een grotere schotel uberhaupt wel interessant is (met andere woorden, hoeveel feeds zullen voor mij te ontvangen zijn?)

Alvast bedankt voor de hulp!

Geplaatst:

ik heb een 80cm schotel en ik ontvang de feeds (op 7oost)uitzendingen hier goed.als ze natuurlijk niet in 4.2.2 worden uitgezonden,dan niet.

humax 5400Z moteck 2100 triax 80 cm

groeten marc

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen