Gast Geplaatst: 18 november 2004 Geplaatst: 18 november 2004 Geachte, Ik heb twee Topfields 5500 en deze zijn beide reeds vervangen door een nieuwe, en daarna weer gerepareerd, uiterraard onder volledige garantie voor het volgende probleem: na enige tijd geven ze een hinderlijke kraak in het rechter audio kanaal via mijn AC3 versterker. Ik heb natuurlijk uitgesloten dat het aan de versterker ligt door ruim 3 weken een andere ontvanger te laten draaien zonder 1 tikje!. Heeft iemand enig idee waar dit in kan zitten want word nogal moe van het ruilen en in en uitpakken!. Graag uw reactie!.
crazymans Geplaatst: 18 november 2004 Geplaatst: 18 november 2004 Gewoon de zoekfunctie gebruiken! Het is een bekend probleem waar (nog) geen oplossing voor is en wat al meerdere keren behandeld is hier! ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Gast Geplaatst: 18 november 2004 Geplaatst: 18 november 2004 Sorry, U heeft gelijk!. Ik zal voortaan eerst beter zoeken.
Aanbevolen berichten