Gast Geplaatst: 21 november 2004 Geplaatst: 21 november 2004 Een splitter tussen de switch en de beide ontvangers? Is dat een mogelijkheid? Groeten, Borry.
guykers Geplaatst: 21 november 2004 Geplaatst: 21 november 2004 Nee bij mijn weten niet. Wat je wel kunt doen is de doorlus van de humi gebruiken (moet je de humi uitschakelen) bijv als de 2de ontvanger op de slaapkamer staat, kijk je onder toch niet meer. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 25 november 2004 Geplaatst: 25 november 2004 Nog even terugkoppelen. Heb het geprobeerd met Hotbird en Astra samen op Diseqc A (ook samen op B geprobeerd) en het lukt dan niet om beide satellieten te ontvangen met send diseqc twice op ON. Groetjes, Borry
Gast Geplaatst: 25 november 2004 Geplaatst: 25 november 2004 Zouden er meer mogelijkheden uitgeprobeerd kunnen worden om uit één kabel van het monoblok twin LNB (zodat er één uitgang vrij is voor een andere ontvanger) met Astra en Hotbird) zowel Astra en Hotbird op de diseqc switch 4/1 (waar dan ook een LNB op de Sirius op zit) te krijgen? Misschien moet ik toch het verhaal van Trust (zie mijn topic twee schotels op één ontvanger op het beginnersforum) uitvoeren. Hij maakt de splitter open en verbindt alles met elkaar door. Groeten, Borry
Gast Geplaatst: 30 november 2004 Geplaatst: 30 november 2004 Wilhelm, Even een vraagje. In jouw opstelling heb je eerst de diseqc switch en dan de motor vanaf de ontvanger gezien. Je hebt geen problemen met de stroomvoorziening door de switch naar de motor. Ik zie dat je een Stab motor hebt. Kun je de specificaties van de switch aangeven? Groeten, Borry
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen